Farfarsskjorta!

Tyvärr blev det inget mer inlägg igår. Går så segt att ladda upp bilder och skriva ibland på kvällarna, så jag gav upp.
Men nu är det morgon och en ny dag. Och som det ser ut, en dag med minst lika skönt väder som det har varit senaste dagarna =) Det gillar jag!

Måste bara visa höstens måste. Det är något som man måste ha minst en av i sin garderob. Och det är farfarsskjortan, den är tillbaka. Och kanske starkare än någonsin??!!
Jag har shoppat 2 st nya på lika många veckor. En fin i blå/vit randig och igår köpte jag och Sofie likadana på Lindex i naturvitt.
Tror vi måste sluta att handla ihop. Blir lätt att vi köper likadana kläder ;-) Inte nog med dom blåa tröjorna, nu har vi skjortorna och igår köpte Sofie en likadan vit bas topp som jag inhandlade förra veckan =) Men vad gör det, bra att köpa sådant som man gillar!


En favorit i höst =) Älskar att man kan vika upp ärmarna, bra när det är höstvarma dagar!


För några dagar sen i min andra skjorta.
Tycker det är extra bra att dom alltid är i sköna mjuka material. Supermjuk bomull =)

Nu ska jag och Melle äta lite frukost här. Gäller att planera måltiderna för hans del när han äter pencilin =( Men idag är det sista dagen, bara 2 gånger kvar att ta. Och SÅ duktig han har varit, lite gnäll ibland men ofta har han tagit allt. Det är mammas prins det =)


Kommentarer
Karin säger:

Och vart har du köpt den fina randiga? :)

2009-09-10 | 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback