Godmorgon!

Ja som jag hade tänkt mig. Vaknar allt med lite träningsvärk idag men det är skönt. Var länge sen jag kände det =)
Natten har varit bra här hemma. Melle fick Mollipect inatt mot hostan och genast blev den bättre. Skönt att veta att han inte behöver ligga vaken och hosta massor på natten. Nu hoppas jag bara att mardrömmar blir lite bättre!? Gör ont i mitt hjärta att se honom så ledsen som han är när han vaknar. Men jag tror det är en fas han går igenom nu.

Nu ska vi äta frukost och sen är det lite städning som står på schemat. Idag ska nämligen jag och Sofie ha en riktig mysdag ihop. Ikväll jobbar våra kära karlar sent så vi ska äta middag ihop. Lite roligt med sällskap när man ska äta =)
Hoppas att ni har en härlig torsdags morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback