Hallå huset!!


Denna syn möttes vi av när vi svängde in på vägen =D

Har ni någonsin sett något så vackert??!! Jag har inte gjort det, skoja bara =) Är bara så att jag är så lycklig just nu.
Vårat hus är äntligen på plats och allt jag känner nu är att snart, snart är det klart. Det är ju bara drygt 1 ½ månad kvar innan det ska vara helt klart och vi får nycklarna =) Jag längtar ihjäl mig ännu mer nu när det är på plats.


En jäkligt lycklig mamma =D

Var lite ledsen bara att vi missade när huset kom. Det är helt färdigmonterat när det kommer, så dom bara lyfter upp huset och ställer det på grunden. Det hade jag velat ha kort på men men man kan inte få allt här i världen. Är bara glad att jag fick se det samma dag som det kom på plats.
Idag var även första gången som vi fick se hur stor baksida vi kommer att få. Har varit lite svårt att avgöra när man inte haft något hus och gå efter.
Blir en liten lagom plätt efter att vi byggt veranda och soldäck. Varken jag eller Christian vill ha en jätte tomt att ta hand om. Vill bara ha liten växter och buskar och självklart ett litet kryddland. Blir nog lite annat smått och gott också ;-)


Just nu är det svårt att tänka sig att det kommer finnas något mer än jord men till nästa sommar kommer vi ha det mycket finare.

När vi kom till huset höll dom på att sätta fast taket över entren. Ganska roligt att se hur dom gör. Och det lilla vi såg av det hela har dom nog gjort det ett par gånger ;-)
Tufft att se hur mycket dom redan gjort i frabriken. För den delen av taket som kommer att synas hade dom redan målat vit. Mycket smart!


Som att sätta ihop ett korthus. Får hoppas att det bara håller bättre ;-)

Sen blev det dags att åka hemmåt. Kommer nog att bli en par rundor i veckan för att se om något mer har hänt. Kommer vara som ett litet barn på julafton den kommande tiden =)


Black beauty ;-)


Två lyckliga killar =)

Nu blir det att natta Melle och sen ska vi äta lite till Idol. Det är NU det roliga börjar. När man får återse att som gått vidare. Man glömmer lätt bort alla som var bra.
Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll!


Kommentarer
sofie säger:

gud så fint. och finare lär det bli! avis

2009-09-22 | 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback