Mössor

Vad vi har handlat mössor till Melle den senaste veckan. Två stycken har vi själva köpt en en fick vi ärva av Alfons idag. Och den är riktigt fräck. Kommer passa bra till hans lilla skinnjacka som han snart kan börja att ha =)
Igår fick mamma och pappa i uppdrag att handla en. Hade sett en Barbapappa i lördags som jag blev lite förtjust i. Men osäker på om jag kunde köpa eftersom den är rosa. Så igår bestämde jag mig för att han kommer bli hur tuff somhelst i den. Och det blev han kan jag lova ;-)


Killar kan också ha rosa =)

Den som han fick ärva av Alfons var en svart stickad med skärm. Det kommer bli en cool kille till hösten här i Ekholmen =)
Så tack snälla Sofie och Alfons för mössan. Den kommer att bli välanvänd ;-)


Lite dum bild men det är ingen gammal traktorkeps utan en tuff keps ;-)

Nu blir det att söva lite barn och sen ska jag ta en dusch. Blir en tidig kväll i sängen, Sofies mode och lite mer uppdateringar här är vad kvällen bjuder på =)
Ha det super härligt så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback