Namnsmycke!

Tidigare i veckan beställde jag ett namnsmycke ihop med Sofie. Hittade en tjej på nätet som gjorde jättefina smycken till ett bra pris. Har tittat runt på nätet men inte hittat någon som gjort till en vettig penning. Men nu fick jag ge ca 250 kr och det är helt ok.
Och så nöjd jag blev, så himla fint. Och kedjan går att korta av till önskad längd. Just nu är den lite för lång. Kommer nog att köpa en längre med, snyggt att ha lite längre också.
Det som var lite trist med kedjan var att det inte finns något vettigt lås. Utan man får haka i kulan i ett lås. Men i värsta fall är det bara att köpa en ny kort kedja också =)
Smyckena som Sofie köpte var också riktigt snygga. Hon hade valt en större bricka med Johans, Alfons och Agnes på. Fast där ligger namnen ner. Och Johan hade beställt en fyrstav med alla barnens och Sofies namn på.


Sofie lycklig med kuvertet med smyckena. Vi var som två barn på julafton när hon öpnnade det =D



Nu har jag mina två killar närmast hjärtat!

Kommer att beställa fler smycken i framtiden. Även en bra present att ge bort ;-)
Nu ska jag ge Melvin lite Mellis innan vi ska ut en sväng i lekparken.

Happy fredag bloggisar =)


Kommentarer
sofie säger:

titta vad fina! fick lite ha begär!



http://www.bondeofsweden.se

2009-09-11 | 17:59:29
Elin säger:

FINA! Vill också ha! Var beställde ni ifrån för det priset?

2009-09-12 | 00:25:02
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/
Lollo säger:

Superfint! Var hittade du det?

2009-11-01 | 14:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback