På mage

Tittade till min lille prins på förmiddagen när han skulle sova sin förmiddagsnap. Brukar alltid gå in och lägga honom i sängen när han börjar bli trött och sen får han ligga där en stund innan han somnar av sig själv. Så när jag hör att det är tyst tittar jag till honom.
Och idag blev det tyst ganska snabbt. Lite orolig gick jag in för att se så inget hade hänt, med tanke på att han fortfarande är sjuk.
Hittade då min lille ängel liggandes på mage SOVANDE. Så söt och för första gången också =) Men snabbt blev jag orolig att han kanske inte kunde andas men den lilla kroppen rörde sig sakta.
Så det blev att lägga honom på rygg och sedan lägga på en filt så han inte blir kall nu när han är på bättringsvägen. Fast han blir bättre för varje dag, skönt!


Så söt han är där han ligger och sover =)

Idag fick han även i sig lite vanlig mat för första gången sen i fredags. Under helgen har han bara fått i sig lite fruktpure och lite gröt. Har annars bara blivit ammning. Men det är bra, vet man att han får i sig vätska!
Nu ska jag äta min lunch, broccolisoppa. En favorit sen min barrndom ;-)

 


Kommentarer
emma säger:

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-09-07 | 16:19:47
Bloggadress: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback