På väg till hustitt!

Oj oj vad lille Melle har sovit, i snart 3 timmar. Inte vanligt för honom på förmiddagarna! Men han behöver det säkert, annars hade han inte sovit så länge.
Ska nu packa ner lite blöjor, mat och flaska i skötväskan. Sen ska jag väcka min lille prins. För vi ska hämta pappa på jobbet och sen iväg till en av hans arbetskamrater.
Dom bor i ett likadant hus som vi ska bo i. Så det är en kommande granne med andra ord =) Och dom har gjort iordning sin övervåning.
När vi var och tittade på huset innan vi köpte det fick vi se en oinredd övervåning och det är lite svårt att förstå hur stort allt är när den är klar. Men nu ska jag äntligen kunna få en bättre bild av den =)
Lovar att ta med kameran och ta lite kort. Tror inte att E misstycker om jag visar upp hans fina hem här ;-)

Nej nu är det dags att sätta fart för snart måste vi åka.
Hoppas att ni njuter av denna soliga fredag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback