Puss på er!


En blöt mörk höst puss från mig till er =)

Tada! Här har ni resultatet av färgningen och klippningen igår. Är mer än nöjd kan jag lova.
Blev som sagt mörkt men färgen kommer att ljusna om några tvättar. Maria valde att lägga i lite ljusare slingor men även några kopparfärgade för att få lite extra liv.
Så nu känner jag mig redo för hösten. Med tanke på hur vädret är idag är det perfekt att möta denna dag med denna frisyr!

Nu ska jag och Melle äta lite lunch och när pappa kommer hem ska vi iväg occh titta på huset. Det har kommit idag, ÄNTLIGEN!! =)
Vi hörs senare under dagen. Och då återkommer jag med bilder på HUSET!!!!! :D


Kommentarer
sofie säger:

riktigt snyggt! tummen upp från oss =)

2009-09-22 | 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback