Pyton...

...är nog rätt ord just nu. Inte godmorgon, inte hej inget sådant, utan just pyton.
Är sjukligt trött, sover inget bra på nätterna. Har ont i magen, kanske för att jag är sjukligt hungrig?! Vaknar och är hungrig på nätterna, det är kul!
Men det är bara att ta sig i kragen och rycka upp sig. Och att se min lilla gullunge på golvet framför mig som ger mig det ena stora leendet efter det andra hjälper verkligen till =) Är det någon som kan få mig att känna mig på bra humör så är det han! Min egna lilla prins!

Nu blir det lite frukost innan Melle blir påklädd och får frukost.
Vid lunch idag ska vi även köra ut kostymen till älsklingen på jobbet. Han ska ju på begravning idag. Tycker så synd om honom, hara bara varit en massa skit det senaste året för honom och oss. Nu hoppas jag på att det vänder för hans del. Men som tur är har vi lite att glädjas åt...eller mycket är nog rätt ord =)
ÄNTLIGEN FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback