Tisdag

Godmorgon!
Sitter och avnjuter min frukost i tystnad, riktigt skönt. Melle ligger inne i vår säng och sover, inte riktigt vad jag planerat men okej.
Vi skulle ju båda ha ätit frukost nu och sen skulle han ha fått sovit men han orkade inte att hålla sig vaken mer än till 7.30. Och jag vill inte vara elak och hålla honom vaken, det straffar sig bara. Får hoppas att han bara sover en kortis!?

Fick mitt hår fixat igår, SÅ annorlunda jag känner mig =) Har inte haft så här mörkt hår på säkert 4 år men jag vänjer mig. Och mycket färg kommer att släppa dom första gångerna jag tvättar det också.
Maria skulle komma upp på förmiddagen och titta om vi behövde ljusa upp slingorna lite. Så vi får se om det blir några småändringar!? Det slutgiltiga resultatet får ni vid lunch. Tills dess får ni längta ;-)

Nej nu ska jag äta upp min fukost och sen fixa till mig. Tänkte ta en dusch medans lillkillen sover.
Hoppas att ni får en härlig start på er tisdag!


Kommentarer
sofie säger:

väntar med spänning....

2009-09-22 | 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback