Upp och hoppa!

God morgon!
Hoppas att ni är vakna och är på toppen humör! Här har vi nu gått upp och är pigga och på bra humör.
Melle har haft en halvtråkig natt, mycket mardrömmar tror jag!? Och sen måste jag nog inse nu att han inte blir så mätt på min mjölk längre.
Har varit 4 nätter i rad nu som han vaknar ca 3 ggr per natt och vill ha mat. Funkar inte att springa upp och amma nästan var tredje timme. Jag behöver sömn men även Melle måste få sova utan att vakna aav att han är hungrig. Stör ju hans sömn minst lika mycket som min.
Så idag ska jag nog köpa lite välling och sakta börja ge honom. Vet ju inte om han kommer att tycka om det. Men vi får hoppas på det bästa.
Nu ska jag fixa till lite här hemma och sedan fixa till mig själv. Vi får nämligen frukostbesök idag =) Sofie och Agnes kommer hit och äter med oss efter att dom lämnat Alfons på dagis.
Och efter det ska vi faktiskt gå till kyrkan och se hur deras babysång är. Vi har hört att den ska vara bra, så det ska bli skoj och testa. Vädret idag bjuder in till sådana aktiviteter ;-)

Nej dags att sätta igång med en kopp kaffe först och lite nyheter.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback