Urpumpad

Phu, är nog mer otränad än jag trodde att jag var =) Var helt färdig efter 1 timmes träning idag men skönt var det =)
Vi var säkert närmare 50 mammor med barn, tyvärr inga pappor. Lite trist för det är ju även bra för dom att komma och träna. Måste ju finnas några pappor som är hemma med små barn!?
Det var en skön mix av övningar för att stärka, rygg, mage och ben. Men någon kordination det har jag inte längre. Vet inte hur man gör när man sträker på höger ben och lyfter på vänster arm samtidigt. Men det ska nog sitta efter några pass hoppas jag ;-)
Tränade även för första gången med gummiband. Har inte gjort det tidigare men det var skönt. Tror även att Melle var lite sugen att testa dom. Han tittade med stora ögon när vi använde dom =)
Och Melle skötte sig så bra, inga skrik och inga tårar. Han blev nog lite uttråkad dom sista 10 min men det var för att han redan lekt med alla sina leksaker jag hade tagit med. Och Agnes var även hon en liten ängel.
Hon och Melle låg och tittade lite på varandra i början. Tror dom gillar varandras sällskap. Med tanke på hur mycket deras mammor gillar varandras sällskap så borde även dom göra det ;-)
Sofie och jag var som två småflickor på skolidrotten. Vi stod längst bak och bara skrattade åt allting. Men det har man rätt att göra när man inte tränat på så länge som vi har.

Pratade även med BVC tidigare idag. Dom skulle skriva ut något hostdämpade åt lillkillen. Så inatt hoppas jag att han sover bättre. Blir att ta en promenad och hämta det på apoteket senare. Just nu sover han så sött.
Nu blir det lite slapp framför tvn tills han vaknar =)

KRAM på er bloggisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback