Vilken härlig kväll!

Gud vilken kväll det blev! Vi har haft det så trevligt, precis det vi behövde! Så tack för alla skratt små kärleks duvor =)
Det var verkligen en trevlig kille hon hittat min Ramona. Det värmer mitt hjärta att se henne så glad och lycklig hela tiden. Det är STOR skillnad på henne nu och för ca 1 år sedan. Vad kärlek kan göra =)
Vi har ätit gott, även om det inte var någon galamiddag. Tittat på idol och Kändisdjungel, vilket program kom vi fram till. Men även pratat en hel del annat skoj. Har även fått se hur man tar spruta när man har diabetes. Så nu vet jag hur man ska göra ifall någon får ett anfall ;-)


Vad som föregick här vet jag inte riktigt ;-)

Nu är det sängen som kallar efter en mycket underbar kväll. Jag ser fram emot nästa träff....;-)
God natt och dröm sött. Känner att jag kommer att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback