All night long!

God morgon! Ser ut som vi vaknat upp till ännu en dag med fint väder. Igår njöt jag till fullo, så varmt och härligt!
Natten har varit underbar. Inte vaknat en endå gång. Melle har sovit så bra och vaknade 6.15. Inga problem när man fått ca 8 timmars sammanhängande sömn. Kan lätt vänja mig vi det här =) Men om ca 2 veckor börjar vi kanske om??!! Eller så är Milton en bebis som sover hela nätterna. Inte i början kanske men med tiden...när han blir äldre!? Vi får helt enkelt se.

Klockan är inte mycket men mycket har hunnits med här på morgonen. Duschat innan älsklingen gick till jobbet, både jag och Melle har ätit frukost och lite allmänt plock. Har även pratat 30 min i telefon med min Sofie =) En bra start på dagen!
Melle håller nu på att somna sin förmiddagsnap. Själv ska jag inte göra mycket under tiden. En latte och bara ta det lugnt. Behövs för snart är det två små underverk som håller igång här hemma =) Gäller att ladda batterierna med extra energi!

Återkommer senare under dagen!
Puss på er så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback