Dagens To Dos..

Hej och hå, här är vi allt igång. Redan hunnit med att fixa mina naglar och sprungit ett ärende på stan. Hem till mina föräldrar som haft Melvin under tiden och äta lunch. Och nu hinner jag att andas och landa lite innan jag och Melle ska hämta pappa. Efter det far vi till IKEA för att göra en del inköp. Vill inte ta det imorgon då vi tänkt att hämta nya vagnen =) Lär vara lite mer folk då!?
Kvällen kommer enbart att bjuda på mys. God mat med hela vår lilla familj, för att sedan när lillkillen somna ses på film. En härlig kväll enligt mig!

Nu ska jag gosa och mysa med Melle en stund innan vi hoppar in i bilen och styr kosan mot Ekholmen för att hämta pappa =D
Ha en mysig Valborgsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback