Frågar man inte...

får man inget veta!
Fick hem mina papper om snittet idag. Där står det att man inte får ha nagelack på sig. Ok, men hur funkar det då med mina gelenaglar??
Ringde till dom och frågade men ingen visste helt säkert där. Så dom blir tvugna att ringa och kolla det med operation. Efter det ska dom återkomma. Kan vara bra med tanke på att jag ska fixa naglarna på fredag =) Kanske bara blir att ta bort gelen och fila till naglarna och sedan hoppas på att Emma har en tid den 14 eller 15 maj som senast. Vill ju ha dom fixade till bröllopet!

Ska snart åka och hämta älsklingen på jobbet. LÄNGTAR!!


Kommentarer
Angelica säger:

jag småfnissar lite om jag ska vara ärlig! ;)



Själv tog jag bort resterna av mitt nagellack igår.... det nagellack jag strök på på långfredagen! haha

Jag tillhör väl inte den kategorin av kvinnor som bryr sig speciellt om sina naglar.



Kul att ses på söndag! Kramar

2010-04-28 | 20:38:37
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback