Spontanfika i solskenet!


En glad kille som var med och fikade i solen. Tyvärr gav han upp efter 40 min och somnade så gott i vagnen.

Blev en snabbfika efter lunch på stan med Ramona. Fick ett sms precis när jag kommit hem till mina föräldrar för att färga håret. Hon hade lite tid över och det är självklart att jag och Melle vill träffa världens bästa Ramona.
Så med nyfärgat hår, som inte blev så mycket ljusare men utan utväxt for vi iväg till stan. Hann med att köpa tröjan och sitta ute i solen och njuta med en latte och bulle. Lite skitsnack och sen var det iväg för att hämta älsklingen hos J och köra honom till pokern.


En tänkare?!

Eftermiddagen har jag spenderat på Ikano. Skönt att komma ner till 16 tiden, inte så mycket folk då. Så ett par byxor till Milton, lite ljus och annat smått & gott från IKEA fick följa med hem =)
Ska snart äta lite mat, efter det blir det nog att röra sig hemmåt för mig och Melle. När pappa kommer hem vet vi inte. Hoppas på att det inte blir allför sent. Både jag och lillkillen saknar honom!

Njut av lördagskvällen!


Kommentarer
sofie säger:

tack för igår gumman! var så trevligt. måste vi göra om igen. men då när även du kan ta dig ett glas VITT vin =) ni är helt enkelt hur underbara som helst. love you!

2010-04-24 | 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback