Till oss alla mammor!

Kärleken till ett barn är det starkaste band man kan ha. Inget kan förstöra det!
Varje dag är en gåva och jag tackar för att få vara med om det här. Att bli mamma är verkligen något magiskt.


Min underbara älskling!

Just nu står Melvin och gör rent soffbordet med en våtservett. Tror han sett hur vi gör och lite städhjälp är ju aldrig fel ;-) Barn berikar livet och gör att varje har ett guldskimmer!

Imorgon har jag en date med mina favorittjejer Sofie och Agnes. Vi ska ta oss en liten loppistur. Hoppas på att hitta några små fat. Annars är det bara härligt att få umgås med mina älsklingar!
Hoppas ni får en toppen kväll!!


Kommentarer
annica säger:

vad fint du gjort med bloggen!!!

väldigt Vårigt och fint :D



Ha en skön kväll!

2010-04-20 | 21:07:15
Bloggadress: http://tokan.devote.se
Angelica säger:

Fint skrivet och helt rätt!!

Vi är välsignade!!

Kramar

2010-04-21 | 00:37:23
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback