Uppdatering i vardagsrummet!

Efter lunch idag blev det en sväng till IKEA igen. Såg på nätet att hyllan hade kommit in igen. Men jag skulle även kolla in ett alternativ jag sett. Tyvärr föll det inte oss i smaken, så vi tog den som vi tänkt från början.
Har haft en hörn i vardagsrummet som jag inte varit nöjd med. Lite "dött", har bara haft två pallar där. Men vi behöver lite extra förvaring så jag har funderat över att köpa ett sideboard. Min dröm är ju ett brickbord men än har jag inte hittat något. Eller jo men dom kostar lite för mycket =)


Lite korgar och en spegel ovanför som kommer jag att vara nöjd!

Blir att köpa en ny orkide och lite andra småsaker innan det är helt klart. Men för tiden får det se ut så här. Blev genast mycket trevligare att titta bort i vardagsrummet från soffan nu. Tänkte försöka att få till dom sista sakerna snart. En klocka och två tavlor ska upp men än har jag inte hittat den rätta väggklockan att sätta över matsalsbordet. Blir att ge sig på seriös jakt snart, så vi kan bocka av det här rummet som klart =)


Fick bli ett rosa tema för tillfället. Äntligen har jag fått användning för ramen från Sia med. Legat i sin  kartong i över 1 år i väntan på rätt plats. Just nu pryds den av stoltheten i mitt liv, Melvin 

Ska nu sätta mig och fixa med lite kort som kom i posten. Har ett till som jag måste få upp. Är på mina två favoriter, ja hon är speciell för mig...Agnes. Har ett supergulligt kort på henne och Melle från hösten. Blir alltid glad när jag ser det så självklart måste jag ha det i en ram här hemma.
Ska även fixa lite med en fotobok till Melle. Köpte den för länge sen men har inte satt mig ner och börjat fixa med den. Nu sover han och älsklingen tar igen sig i soffan. Så nu finns lugn och ro för att pilla med det =)

Önskar er en skön eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback