Varför sova??

God morgon!

Här är jag och älsklingen vakna sen 1 timme tillbaka. Hade en riktig mysmorgon innan vi klev upp och duschade. Välbehövligt när man har småbarn, bara prata och vara. Men samtidigt är det bra konstigt aatt man inte sover längre när vi väl får chansen?! Kanske är så vana att vara vakna vid 8 att kroppen är inställd på det...
Märks att Melvin inte sov mycket igår. Han ligger fortfarannde och sover som en stock i sin säng. Var inne och tittade till honom efter jag duschat. Han sov och på vägen ut slog jag till en leksak men han vaknade inte. Då vet man att han är trött =)
Blir att äta lite frukost nu, bara jag och min kära. Som förr i tiden, innan barn. Då kunde vi sitta länge och bara prata och mysa vid frukostbordet. Blir en liten favorit i repris tror jag...

Vad den här dagen bjuder på vet jag inte. Blir nog en hemma dag med lite pyssel. Älsklingen skulle få hjälp av farfar att mäta ut lite med altanen. Men när han kommer förbi vet jag inte. Blir nog en fika eller middag beroende på tid på dagen =)
Kanske en liten promenad med. Inte sugen med tanke på att det blåser storm ute. Men jag har ett paket att hämta ut, skulle vara skönt att få det gjort. Vi får helt enkelt se...

Ha en skön start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback