Början till en tomt

Arbetet ute på tomten pågår för fullt. Vilken skillnad det är att bara få ut jord. Helt plötsligt ser man en antydan till hur tomten kommer att se ut. Men det är långt kvar. Både gräs, sten och asfalt saknas men vi är en bit på väg =)


Sidan om garageinfarten och gången upp till dörren. In till carporten ska vi ha asfalt och gången upp till dörren ska bli stenbelagd. Vad för sten har vi inte bestämt än.


Mitt i all jord sitter en nöjd Melvin och leker. Andra sidan om uppgången till dörren, mot grannen.


Min lilla sötnos hade så roligt hela dagen igår. Han fick vara ute och leka, samtidigt som han var med och "hjälpte" till ;-)

Idag är dom och kör på baksidan, nästan hela framsidan är nu klar. Det är på sidan om jordhögarna som är kvar. Men vartefter jorden försvinner så kan dom fylla i det som kommer fram. Förstår ni hur jag menar?! =)

Ska ta tag i min ram nu. Ska försöka att hålla glaset helt den här gången. Håll tummarna för mig!

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback