Dagar med fika tillsammans med nära & kära!

Godmorgon på er! Vilket busväder det är ute, som det brukar vara på hösten. Regnet öste precis ner men nu ser det nästan ut som om det ska spricka upp =) Jag hoppas på det!?

Laddar för en härlig dag, träffa mamma, fika med Ramona och träning. Någon gång under dagen kommer även första lasset med jord också. Snart, mycket snart kommer det finnas gräs....toklängtar =D
Blir en del fika den här veckan. I måndag med en gammal arbetskamrat i Gamla Lkpg. En härlig dag i solskenet med en Melle som nästan doppad hela sig i fontänen ;-) Han var nog laddad för babysimmet.
Idag blir det nog en mysig fika med min mamma på förmiddagen. Tog en fika hos mina föräldrar igår men idag ska vi hitta på något skoj med. Vad får vi se.
I eftermiddag blir det att träffa Ramona. Var ett tag sen vi sågs och vi har lite catching up to do efter deras semester. Har några frågor att ställa ;-)

 
Fåglar som väntade på att få lite fika i Gamla Lkpg.

Jag som är en äkta lattemamma älskar verkligen att fika. För mig är det ren njutning!

Nu blir det att fixa till sig lite och sen se till att Mille får lite kläder på kroppen. Han har legat länge i gymet och varit lycklig. Är skillnad på honom kan jag lova. Nu blir det inget mer byte av ersättning!

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback