Flingor överallt!

Jag tackar min förstfödde för alla flingor som ligger krossade på golvet i vardagsrummet. Det nya är nämligen att äta corflakesflingor som dom är, inget tillbehör. Men tyvärr så sprids dom överallt och trampas sönder under små barnfötter =) Blir att ta ett varv med dammsugaren...

Brevid mig i babysittern ligger Mille och pratar för fulla muggar. Vi har haft en bra natt, ville bara ha mat en gång. Nu delar jag och Christian på nätterna. Förut ammade jag ju och då var det bara jag som kunde ge mat. Men nu när han äter ersättning kan vi hjälpas åt. Går riktigt smidigt och det känns som vi sover lite bättre ;-)
Just nu tar vi det bara lugnt. Är ju inte direkt något höjdarväder ute. Får se om det blir något ljusare så vi kan ge oss ut en sväng innan lunch.
Dags för morgonkaffe nu =)


Kommentarer
S säger:

visst är det härligt! vad skulle man göra utan sin älskade dammsugare??? här har den blivit rastat en gång... kommer nog fler misstänker jag =) saknar du vännen. puss

2010-08-19 | 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback