Motion


Det är verkligen vackert i trädgårdsföreningen. Tänk vad mysigt att sitta här med goda vänner och bara vara!

Äntligen får jag sitta ner i soffan och verkligen ta det lugnt. Men vilken dag jag har haft, helt fantastisk. Jag har fått så mycket frisk luft och motion att jag lätt skulle kunna vara vaken hela natten ;-) Nej kanske inte hela men jag känner mig inte sådär trött som jag brukar på kvällarna.

Började med att vi gick in till stan och därifrån till sjukhuset. Eftersom jag inte brukar gå dit blev det en liten omväg, gick nämligen fel i trädgårdsföreningen. Vet inte riktigt hur man kan göra det men jag skyller på att det är så sällan jag är där =)
När vi var klara på apoteket gick vi till Cafe Belvederen som ligger precis vid sjukhuset. Där åt vi lunch och tittade på den underbara utsikten över stan.
Tänk att jag bott här i nästan hela mitt liv men aldrig varit där. Men det blir det ändring på nu, kommer traska dit ofta.
När vi hade ätit blev det att ge sig ner till stan igen. En mysig liten promenad genom trädgårdsföreningen. Stannade till och köpte lite blommor och fyndade ett fat med tre krukor. Ska fixa lite imorgon med mina nya blommor och krukan.
Sen fixade vi lite ärenden på stan. Passade även på att fynda lite på H&M till mig och Melle. En blus och några smycken och ett par höstbyxor till lillkillen.
Efter stan satte vi kurs hem till mina föräldrar för eftermiddagsfika. Melle fick lite mellis och sedan röjde han järnet där. Tror morfar var ganska färdig när vi väl begav oss hemåt ;-)
Efter middagen tog jag på mig mina träningskläder och for iväg till gymet. Underbart att bara släppa allt för en stund. För ett tag var det bara jag och löpbandet...

Nu ska jag bara lägga upp fötterna i soffan och ta det lugnt. Vad morgondagen har att erbjuda vet jag inte. Vi får helt enkelt se hur vädret blir.

Ciao ciao bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback