My honeybee

Vilken härlig eftermiddag jag och Melle hade. Är så mysigt att bara göra saker han och jag. Speciellt nu när han är så stor. Han pratar och lyssnar, nu är han en egen liten person. Är verkligen riktigt stolt över att vara mamma till en sådan liten sötnos.
Babysimmet var lätt veckans höjdpunkt. Vilket blötdjur vi har. Ingen räddsla utan fullt ös i 30 min. Han hoppade ner från kanten i min famn. Han skulle ställa sig på handtagen under vattnet och klättra upp på kanten. Han sparkade villt med benen och for runt som en fisk i vattnet. Märks tydligt att han är vattuman ;-)
Hade räknat med att få jaga min lille frans runt hela omklädningsrummet men han satt så fint på bänken. Helt otroligt vad han har växt och blivit stor. Vet att jag tjatar men det är vid sådana här tillfällen som han visar det.
Melvin, mamma älskar dig så otroligt mycket. Och tro mig när jag säger att du gör mig stolt!


Melle i sin ryggsäck, på väg till bilen efter badet =)


Ibland stannade han och roppade "mamma titta biiiil". Det får mitt hjärta att smälta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback