Söndagsförmiddag!

Här har det varit full rulle hela morgonen. Fick lite sovmorgon men båda barnen var pigga trots en sen kväll.
Hade det så trevligt igår, tusen tack!! Vilken god mat, trevligt sällskap och härliga skratt!

Har tagit mig an lite to dos men vad säger jag inte. Är helt säker på att jag kommer bli tokförklarad då ;-) Men jag kan inte rå för det. Får se om det går som jag tänkt mig?! Lovar att berätta lite senare...
Christian och min pappa håller för fullt på ute på tomten. Är snart bara ena kortsidan kvar. Men tyvärr ser det som vi behöver beställa ett lass med jord till. Domen kommer nog när dom är klara för dagen.
Under tiden ska jag passa på att plocka lite här hemma. Båda barnen sover nu. När dom väljer att vakna tidigt fast dom inte sovit klart blir det en förmiddagsnap för dom. Eller för Melle, Mille ska sova en del...han är ju faktiskt bebis =)

Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback