Stickat till hösten

Blev två sköna och snygga tröjor till Melle idag. Han har snart växt ur dom flesta han har. Och sen har han ingen lite "snyggare" att ha till fina tillfällen.
Satt igår och pratade med Sofie och dom fina Pippitröjorna. Älskar den klassika stilen på dom. Så när Melle börjar dagis nästa år ska mormor sticka en äkta till honom. Idag fick han hålla tillgodo med en från Åhlens. Tycker den är helt ok. Kommer bli väl använd till hösten =)
Mille fick sig ett par thights som var på slutrean. Dom kommer passa fint till bodyn i samma färg som vi köpte i helgen.


Pippitröjan och Milles leggnings.


Snyggtröjan, mjuk och skön kvalitet.

Hade lite rabattkuponger som jag använde mig av dig. Sparade några kronor och det är aldrig fel ;-)

Här sover nu barnen och jag sitter själv. Älsklingen jobbar sent hos J idag, så 1 timme till får jag mysa själv. Men imorgon är det helg igen ♥


Kommentarer
s säger:

nu ska bara miniprinsen ha en med så är alla fyra godingarna lika =) saknar dig hunnet. puss&kram

2010-08-12 | 20:06:59
Lisa säger:

Tack för tipset om dom ;-) Ser vi till att fixa gumman!

Saknar dig med men vi ses snart.

Puss puss

2010-08-12 | 20:17:53
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
s säger:

2010-08-12 | 20:48:34
s säger:

var visst lite snabb... han får gärna låna våran lilla. men den är som en kofta med knappar. ringer dig imorgon. behöver en lisa-dos! puss

2010-08-12 | 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback