Tankar & funderingar

Tycker Mille har tagit ett steg tillbaka. Förra veckan när vi började med ersättning så blev han som en ny kille. Han blev glad och sov bra. Magontet försvann med. Men nu tycker jag att han blivit lite gnälligare igen. Det är långt ifrån hur det var tidigare. Han är bara inte på samma glada pigga humör hela tiden som tidigare. Han har även börjat att sova mindre.
Funderar på om det började när vi bytte ersättning?! Burken vi köpte på apoteket verkar ha funkat lite bättre. Vet inte om det bara är jag som inbillar mig??
Ska ta och ringa och se om vår ersättning har kommit. Tänkte även kolla vilken ersättning det är man får. Är säkert bara jag som får för mig en massa saker!?

Ska passa på att hoppa in u duschen nu när barnen sover. Efter det blir det att börja förbereda lunchen.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback