Tillbaka på storken!

Idag var det dags för mitt återbesök hos storken. Kanske lite sent men tiden hade innan semestern var Melle sjuk och jag kunde inte gå.
Fick i allafall godkänt på allt =) Lite högt järnvärde, så dricka ännu mer vatten. Svänger snabbt här, hade väldigt lågt i slutet av graviditeten. Annars såg allt helt ok ut.
Mille var rolig och sov sig igenom besöket. Eller inte helt, när jag skulle gå vaknade han till och tittade med ena ögat. När min barnmorska hälsade på honom drog han av världens leende och sedan somnade han om!

Blev även att fixa några ärenden på stan. Är på jakt efter lite tröjor till Melle. Dom flesta som han har börjar att bli lite små, så två tröjor, en bodie och ett par shorts till nästa sommar. Shortsen kostade 30 kr och det är lika bra att köpa lite större plagg när det är billigt =)
Mille fick ett par byxor från rean. Kanske inte det roligaste men det går åt. Och sen kan han få lite nya saker och inte bara brorsan ärvda plagg ;-)

Nu ska jag lägga mig och blunda en liten stund. Det är tyst och lugnt och jag är i en matkoma efter lunchen.

Puss på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback