Träffad av en ångvält

Hejsan bloggvänner!
Ser inte ut som jag klarade mig från att bli sjuk. Halsen värker ännu mer och kroppen är svag. Varje liten del av min kropp värker. Huvudet känns som det snart ska sprängas. Men än har inte någon feber kommit, hoppas jag slipper!?
Blir att dricka mycket te och vatten idag, ta det lungt och hoppas jag snart blir bättre. Älsklingen slutar lunch, så när han kommer hem ska jag lägga mig och vila. Några timmar med sömn innan han åker till J är vad jag kommer att behöva.
Nu ska jag ge Mille lite frukost. För min del blir det lite kall yoggi. Skönt för halsen =)
Ha en FAB dag!

Kommentarer
sofie säger:

stackars dig vännen. hoppas du blir frisk snart! saknar dig så in i den... all krya på dig i hela världen till dig! puss

2010-08-31 | 09:05:09
Lisa säger:

Tack gumman, det värmer en frusen kropp.

Hur är det med Alfons?



Kramar!

2010-08-31 | 13:59:54
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

med alfons är det rätt bra. han är lite varm bara. agnes lite snorig. annars är allt bara fint :)

2010-08-31 | 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback