1-0

God morgon!

Första natten på 7 månader utan mat =D Gissa om jag känner mig glad!
Visst det var inte en enkel match men den var inte heller så hemsk som jag trodde att den skulle bli. Fram till 4.30 var han lätt att söva om. Visst att han vaknade varannan timme ungefär men tog man upp honom i famnen så somnade han på mindre än 5 min. Var inga problem att lägga ner honom sen, han sov vidare.
När kl dock blev 4.30, då hade vi ca 45 min med tårar, skrik, utspottande av napp, vevande med armar. Men han lyckades att somna med hjälp av lite buff i rumpan och strykningar på ryggen. Och han sover fortfarande =)

Jag får nog säga att det inte var enkelt, långt ifrån. Men av någon anledning så tycker jag inte att tröttheten känns lika jobbig nu när vi har ett mål. När jag vet att den tid jag nu lägger på att vara vaken förhoppningsvis kommer att ge resultat?! Om några nätter kanske vi märker en liten skillnad och om 2 veckor kanske han sover bra hela natten. Vi får helt enkelt se!

Känner mig pigg och utvilad efter den här natten, redo för några timmars jobb. Tycker det är riktigt skönt att alltid sluta lunch på fredagar. Passar på att njuta för till våren när jag går tillbaka helt kommer det inte att bli så ;-)

Ha en helt underbar fredag. Det ska vi ha här hemma.
KRAM!


Kommentarer
Angelica säger:

Jag hejar på er!!! Och visst känns allt lättare när man bestämt sig och gjort upp ett mål. :) Det kommer gå bra! Det är jag säker på. Kramar till er

2010-12-10 | 12:17:55
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback