En gammal goding!

Sitter på golvet framför tvn med grabbarna. Vi ser på Tomas & hans vänner, eller dom ser. Jag har datorn i knät och surfar runt under tiden. Men att bara få sitta här med mina älsklingar är härligt. Blir att stänga datorn snart och titta på filmen med dom!
Melle är mycket piggare idag. Febern har lagt sig efter ha blossat upp igår kväll. Var ingen hög feber men han var varm. Ögonen är också mycket bättre. Inget kladd idag, han är bara lite svullen. Hoppas att det vänder och går åt rätt håll nu?!

Hann med en sväng på stan på förmiddagen när mina älsklingar sov. Skönt att åka ner utan barnvagn ;-) Gjorde några fina fynd men hann även in på systemet. Måste ha lite bubbel tills ikväll ;-) Men någon champange blir det inte, tycker det är för torrt för min smak. Vi kör på mousserande vin, söt och fruktigt.
Kvällen kommer nog att spenderas med mina föräldrar. Vi skulle firat in året med Fam Lööke men pga att Sofie jobbar och att Melle inte är helt frisk ställde vi in. Vi ska istället träffas imorgon för lek och lunch. Det är lika trevligt det =D
Tänk att det inte ens är 12 timmar kvar på 2010. Oj oj vad fort det här året har gått. Och tänk så mycket som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback