Graviditeter har gjort mig gott!


Tummarna upp idag. Jag känner mig bra och även proverna bekräftar det!

Dagens besök hos läkaren gick ritigt bra. Mina värden såg bra ut, så någon medicinering var inte aktuellt!!
JIPPI, jag sliper nu att äta tabletter två gånger i veckan som jag hade gjort sedan jag var 18 år. Har hela tiden vetat att efter man fått barn så finns en chans att man slipper att ta tabletter. Men vem vågar hoppas på sådana saker?!

Nu ska jag ta nya prover om ett år och så länge jag inte blir sämre på något sätt så är allt bra med mig. Är lättatd att veta att även röntenbilder ligger lååångt fram i tiden. Today is a GOOD DAY!


Kommentarer
sofie säger:

som jag saknar dig!!!!!!

2010-12-07 | 18:47:23
Lisa säger:

Som jag saknar dig med snuttan!

2010-12-08 | 07:12:57
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

när kan vi ses är frågan...? idag är jag ledig och du jobbar. sen jobbar jag torsdag och du fredag. sen är det fullspäckad helg med 20årsfest och allt. gaaaah! saknar min fina vän massor!!!

2010-12-08 | 09:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback