Peppar peppar...

Vågar man tro att det är på väg att vända nu??!! Ja jag hoppas verkligen det.
Melles hosta är mycket bättre idag, eller redan inatt. Han har sovit bättre än på många nätter. Hostmedicinen har gjort underverk för honom. Och SÅ duktig han är på att ta den, fast den smakar skit. Inga tårar eller skrik, gapar fint och sväljer. Det är vad stora killar gör =)
Även jag och älsklingen känner oss piggare idag. Även om vi båda lider av huvudvärk så är halsarna bättre. Visst att hostan gör lite ont i bröstet men vi hostar även mindre. Imorgon ska vi nog vara piggare!?
Ja och för att ta familjens yngsta medlem, Buddah. Han är lika glad som vanligt. Det är fullt ös medvetslös som gäller för honom. Lite snorig men det kan lika väl ha med den lilla tanden som vill komma. Är otroligt glad att han klarade sig bäst av alla i familjen. Han har ju egentligen oddsen emot sig.

Blir att ta en dusch snart. Blir nog lite mer människa då!? Tänkte jag skulle försöka att slippa ta värktabletter, skönt att se hur mycket man orkar utan.
Jag hoppas verkligen ni har julkänslor!? Här hemma pratas det för fullt om tomten och julklappar. Imorgon kväll ska paketen fram under granen och tänk vad snopna barnen kommer bli på julaftons morgon. När det ligger något under granen som man får öppna =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback