Ta vara på varandra!


Kärleken ÄR stark men även den starkaste kan förstöras!

Julen närmar sig med stormsteg, en stressig tid för många. Ska inte säga att den inte skulle vara det för oss men just nu njuter jag. Jag tycker den är lite extra mysig i år.
Men det är lätt att i all stress tappa bort varandra, framförallt när man har småbarn. Det är inte alltför ovanligt att det är just då som många väljer att gå skilda vägar. Vi får inte glömma bort att vårda varandra och framförallt den kärlek vi har.

Vi har ingen brådska, inga måsten...låt det ta den tid det tar. Det viktigaste för mig är att vi har varandra!
_________________________________________________

Ska ge mig iväg på förmiddagen med grabbarna och fixa några julklappar. Till helgen väntar julbord med jobbet och isolering av vinden. Nu ska vi köra ett ryck och få upp all isolering innan julen!
I eftermiddag är det även dags för sim igen. Förra veckan stod vi över pga Melles finger men det ser riktigt bra ut nu. Och det är bara två gånger kvar nu innan det är julledigt.

Ta hand om din kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback