Är det den sista nu måntro??!!

Ja det blev en liten sväng på stan. Lunch och lite shopping, mest till lillkillen. Hittade massor med fint på PoP, så om ni känner för att ge Melle något litet ;-)
Blev lite roliga böcker med, en till mig själv. Kommer att börja läsas ikväll, Fjärilen i min hjärna. Självbiografi med tragiskt öde men mycket intressant. Tror vi behöver läsa om sådana saker för att verkligen uppskatta det vi har HÄR & NU. Blir lätt att man svävar iväg och glömmer det som är viktigt i livet.

Snart ska vi ta oss från mormor och morfar och åka ner till Babyproffsen. Ska titta på en sista vagn nu. Jag hoppas verkligen det. Men det här en dubbelvagn från Carena, billig. Men om den passar bilen kommer det nog bli den. Sparar massor med pengar på att köpa den. Och vi ska ju bara ha vagnen i 1 år ungefär, sen börjar Melle bli så pass stor. Vi får se helt enkelt hur det blir!?
Tog oss i allafall hem till mormor och morfar på en kopp kaffe och nybakade bullar efter stan. Mamma hade varit härlig och bakat bullar till lördagens kalas. Så nu slipper jag att fixa med det, tack!

Återkommer senare i eftermiddag med rapport om vagnen!
KrAmAr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback