Eftermiddags mys

Idag gjorde Melle något som han välldigt sällan gjort det senaste halvåret. Han somnade utan gnäll eller tårar i min famn. Precis som han kunde göra när han var liten bebis. Vilka minnen man får!
Vi satte oss i fotöljen och så sjöng jag lite sånger för honom. Hela tiden låg han och tittade med sina stora ögon på mig. Det var blickar som gick rakt in i hjärtat på mig. Kan inte förstå att vi haft sådan tur och fått en sådan underbar liten kille!? ♥♥


En sovande ängel i min famn.

Tog inte många minuter innan han slumrade in. Skulle kunnat sitta i timmar och bara titta på honom. Är en speciell känsla att veta att man kan ge sitt barn sådan trygghet. Har sagt det förr men säger det igen. Finns inget som jag inte skulle göra för min lilla prins!


Sötnosen min!

 
Önskar att vi oftare kan sitta och mysa på det här sättet!?

Snart blir det lite middag här hemma innan vi kommer att landa i soffan framför OS. Hoppas verkligen på en madalj idag. Otur att det gick som det gick för Anja, annars hade vi nog haft ett silver. Samtidigt var det väldigt tur att inget hemskt hände.

Puss & kram!


Kommentarer
Tulin säger:



han är den sötaste 1 -åringen jag vet :)

2010-02-18 | 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback