Födelsedagsfirande!

Nyss hemkommna efter en trevlig kväll hos min bror med familj. Äldsta barnet Jakob fyllde 11 år idag. Tänk så stor han har blivit!
Var en mysig fredagskväll där det bjöds på taco och kladdkaka. Finns det något som är mer fredagsmys än det?! ;-) Men jag klagar inte, älskar det. Har ju fått nippe på färskgurka just nu, så jag tryckte i mig lite extra =)
Melle tyckte att det var riktigt skoj att träffa kusinerna, så han fick busa och leka i massor. Inget gnäll under hela kvällen. Bara en massa skratt och glada miner. Är alltid lite svårt att veta hur han kommer vara när man är borta på kvällarna. Han är ju så van vid att sova mellan 19.30-20. Men idag var det inga problem. Han blev lite trött preics innan vi åkte men då satt han och myste i mormors knä. Där kunde han nog ha somnat med =)
Nu ligger han och sover så skönt i sängen sin. Får se om han sover gott hela natten efter all lek, håller tummarna för det!?

 
Ett halsband med en hockeyklubba och puck var vad han fick av oss. Just nu är det vad han lever för =)

Jag måste bara berätta att jag hittat en ny favorit i min garderob. Köpte enn klänning förra veckan och jag är helt kär i den efter ikväll. Skön och snygg med "ballong" kjolen. Kommer användas flitigt både under och efter graviditeten!


Vill också ha inkaklad spegel i mitt badrum ;-)

Ska snart ta och krypa ner i sängen. Blir en tidig morgon, måste iväg och fixa lite tidigt på morgonkvisten. Men när jag kommer hem ska vi ha mysfrukost hela familjen innan vi ska titta på framtida vagn.
Önskar er en fortsatt mysig fredagskväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback