Goaste killen!

Igår invigde Melle sin nya skjorta jag köpte på PoP rean. Så söt han var i den, passade perfekt! Blev riktigt bra till jeans.


Melle kröp runt och var glad hela kvällen igår.

Tiden går fort och för ett år sedan gick jag runt och längtade efter det lilla pyret i magen. Nu fyller han snart 1 år och blir storebror till våren. Kan inte förstå att det är MITT liv!? Men aldrig att jag skulle vilja byta bort det!


Västen och Miltons mössa. Måste skydda huvudet i början =)

Melle sover så gott i vår säng just nu. Lockande att krypa ner brevid honom och vila lite. Men risken finns att jag väcker honom då. Så det blir nog att sätta sig och mysa lite i soffan. Behöver det efter att ha gått upp kl 6 imorse =)

HAPPY SATURDAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback