Hjälp fler kvinnohjärtan att slå!

Hann med en liten sväng på stan under förmiddagen. Då inhandlades detta armband till förmån för Hjärt & Lungfonden.


Hjälp fler hjärtan att få slå!

Armbadet kostar bara 79 kr och hjärtberlockerna 15 kr/st. Det är inte mycket pengar för en god gärning.
Jag köpte mitt på Twilfit men tror även att bla Kappahl ska sälja det. Tycker det var lite roligt att man valt att göra ett armband i år. Vanligt med pins när man ska stödja forskning. Det finns även att köpa, då är det en röd klänning. Men armbandet var lite roligare.
Lovar att ta en bättre bild imorgon på armbandet =)

Nu tar jag kväll. Kryper ner i sängen och tittar på OS.
Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Anna säger:

Gud vilka underbara bilder du har i din header! :) Har liksom du, köpt armbandet för att stödja hjärt-lungfonden! känns skönt att ha på sig armbandet i vetskap om att pengarna gått till något bra :) Armbandet säljs i utvalda butiker, kappahl köpte jag mitt i :)



kram Anna

2010-03-02 | 22:23:51
Bloggadress: http://fundersam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback