I vått & torrt...

..Finns dom där. Sprider glädje, ljus och värme. Lyssnar och förstår, kommer med råd när dom som bäst behövs. En axel att gråta mot och någon att skratta med!

En vän!

Jag har en sådan vän, som alltid finns där. Sofie, min älskade vän!
Jag är så glad att du alltid ställer upp, du finns där när jag som bäst behöver dig.

Idag var hon underbar och erbjöd sig att ta med Melle upp på öppna förskolan medans jag tog blodprover. Bara en sådan sak att hon såg efter honom i ca 30 min. Det betyder otroligt mycket.
När jag sedan pratade med vår BVC sköterska i samband med att vi skulle gå från öppna förskolan så erbjöd hon sig att klä på Melle. Även där, helt underbart med sådan hjälp.
Inte nog med att hon har två egna barn att ta hand om och se efter. Hon hjälper mig också!
DU ÄR BÄST DAMEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback