Mot Nikemottagningen!

God morgon på er.
Här pågår det morgonbestyr förfullt. Frukosten dukas av, påklädning och tillfixning av hela familjen. Om en stund ska vi sticka iväg mot sjukan. Kl 10 har vi tid på special MVC för att disskutera det eventuella kejsarsnittet. Känns lite som dagen D. Och jag kan erkänna att jag börjar känna en viss nervositet. Men samtidigt är jag så taggad, tror bara att jag är redo med stort R!
Melle ska spendera tiden med mormor, tror det blir en liten fika för dom!? Vädret verkar inte bjuda in till någon promenad. Snö igen, lovley!

Efter sjukan blir det en sväng till IKEA så något besked kommer jag inte med förän under eftermiddagen. Håll tummar och tår gott folk =)
Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback