Name it!

Melle fick i veckan ett par tofflor från Name it. Dom har samma undersida som ett par mockasiner men sitter som en toffel på foten. Mockasiner har nämligen gärna en tendens attt halka av foten.
Med dom här på fötterna så kan han springa runt med sin gåvagn utan att behöva ha mockasinerna nere vid hälarna =)


Bekväma och som ger bra grepp på golvet =)

Ska hålla utkik efter flera modeller. När jag handlade dom här var det dom enda som fanns. Men under våren borde det komma in fler. Och dom var inte dyra heller, plus i kanten ;-)
Fick även med en dregelhaklapp hem från samma märke. Den var så tuff och påminnde mig om ett örngott jag hade när jag var liten. Såg ut som en bilmatta ungefär, med en massa vägar och hus. Fanns en hel serie med kläder. Kanske något som Melle kan önska sig i 1 års present ;-)


Idag så ska vi beställa födelsedagstårta till Melles kalas den 27 feb. Vi skämmer bort honom lite extra med att köpa en fin tårta men man fyller faktiskt bara 1 år en gång i livet =) Och är det någon som jag skämmer bort så är det min lilla prins!
Nu blir det morgonfix och sen en liten förmiddagslur för Melle. Jag ska passa på att plocka lite här hemma.

Äntligen fredag igen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback