Om jag ser en Foppatoffel...

så lovar jag att något hemskt kommer hända. Efter att frivilligt gått upp för att se sådant här trams på tvn, så är mitt humör inte på topp.
Spelar man så här dåligt så har man faktiskt inget i OS att göra. Och jag hoppas att jag ALDRIG mer kommer se Foppa spela för Sverige igen. Den gamla gubben kan åka dit pepparn växer och skämas. Ta upp en plats i truppen för någon som kunde spelat 10 ggr bättre än honom.
Så bränn era Foppatofflor, spela aldrig på hans golfbana och sudda ut Ö-vik från alla kartor!

GO GO skidlandslaget som vet hur man tar GULD!


Kommentarer
Angelica säger:

hahahahaaaaa Timmen upp för detta inlägg! (och Foppatoffeln borde inte få finnas överhuvudtaget) ;)

2010-02-25 | 12:19:45
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback