Smyggtitt

Vi har redan krupit ner i sängen. Min andra hälft känner sig inte kry, verkar vara en förkylning!? Vi får se hur det artar sig.
Sovrummet är nästan helt klart nu. Alla möbler är på plats, så nu är det bara lite småfix kvar att handla imorgon. När allt det är klart ska ni självklart få se hur det blev =) Men än så länge får ni sitta lite på nålar.


En godnatt puss och en liten peak på sänggaveln.

Imorgon ska vi till Nikemottagningen, får se vad dom säger. Har inga förhoppningar utan räknar bara med att få ett besked. Är allt jag vill ha så jag kan planera och förbereda mig inför förlossningen. För så som det är nu har jag knappt tänkt på den. Tror det är något slags skydd!?

Nu tackar jag för mig och laddar för en ny dag. Hoppas på att få sova lite längre än till kl 6 =P
Dröm sött nu söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback