Soffläge...

Har intagit soffan efter en trevlig eftermiddag. Gjorde en liten fikavisit hos mina kollegor i Skäggetorpsbutiken. Alltid trevligt att höra lite skvaller och roliga nyheter. Tänk vad tiden gått sen jag gick hem på mammaledighet, tiden går vidare. Nu försvinner Christopher och börjar ett nytt jobb med nya utmaningar. Men någon längtan tillbaka till jobbet känner jag inte. Inte samma ställe som jag lämnade!

Melle leker på sitt rum, stora killen kryper in själv och sysselsätter sig =) Så innan han ska få lite mat i magen ska jag läsa igenom den lilla H&M katalogen som kom i posten idag. Förbannade H&M, tror dom jag är gjord av pengar!? Så mycket snygga kläder.

Hej hej!


Kommentarer
Lollo säger:

Nä du Lisa, jag har full förståelse för att du inte har jobblängtan. Det ÄR inte detsamma när man kommer tillbaka... Jag har nedräkning till det är dags att vara hemma igen, räknar veckor kan jag lova! Hoppas ni har det bra! Kram

2010-02-02 | 21:07:05
CR säger:

Big spender!

Puss på dig

2010-02-03 | 07:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback