Titta mamma, jag går!



Idag var det något som släppte hos Melvin. Han har gått, gått och gått lite till. Under tiden som vi var och lekte hemma hos Sofie, Agnes och Alfons så kröp han knappt ingenting =D Gissa om jag var en lycklig mamma! Hoppade högt när han gick hela deras hall. Det var säkert 5 meter och han fick även upp lite fart =) Älskade unge och du förstod vilken lycklig mamma du har!?




Ska bli kul och se om Melle fortsätter att gå lika mycket hemma eller om det bara var hos Fam Lööke. Var i vilket fall ett stort ögonblick i mitt liv. Att barn kan GE så mycket glädje ♥
Vi hade en mysig förmiddag ihop med barnen. Kul nu när alla 3 kan leka ihop. Agnes var världens sötaste tjej och ville bara skratta och mysa hela tiden. Hon har verkligen en speciell plats i mitt hjärta!

P&K!


Kommentarer
sofie säger:

tack för att ni kom och förgyllde dagen. ska bli kul att ses imorgon igen! puss på dig vännen

2010-02-28 | 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback