Två glansiga ögon och en röd liten näsa!

Godermorgon!

Vilken mysig morgon vi haft. Pappa hade lite sovmorgon, så hela familjen kunde mysa länge i sängen. Tror Melle behövde en sådan start på dagen =)
Natten har varit riktigt bra. Inget gnäll och inga vakna perioder, var ju lite rädd för det. Fick gå in och ge honom nappen några gånger och lite välling på morgonkvisten. Tror han laddade batterierna till max inatt, bra!
Man kan dock se att han inte är helt frisk än. Även om han håller igång somvanligt så rinner den lilla näsan och ögonen ser lite ledsna ut. Inget som man som mamma gillar att se.
Skönt även att se att han inte har någon feber eller är hostig. Så än lever jag på hoppet att det bara är något som går över ganska snabbt. Att vi har vårat lilla charmtroll tillbaka till helgen!?

Har en tid på storken idag på förmiddagen. Var inne på att avboka den igår men mamma erbjöd sig att komma hit och vara med Melle under tiden jag var borta. Tar ju inte mer än max 1 timme och så får vi check på att allt är ok med Milton. Inte för att jag tvivlar med tanke på vilken livlig lite kille det verkar vara ;-)

Dags att ladda kaffet innan mamma kommer. Blir en liten kopp innan jag ger mig av. Tack även till mina två stora killar som spenderade en bra stund ute igår kväll och skottade hela framsidan. Så nu går det inte att köra fast med bilen eller få snö upp till knäna när man går ut!

Hörs senare under dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback