Vilopaus!

Precis tagit en latte med älsklingen medans Melle fick en banan. Lite energi för oss alla. Bra att se att Melle har god aptit och får behålla all mat. Även om det inte är riktigt samma mat som i vanliga fall, så går den ner. Han dricker även bra, så min förhoppning är att han snart är helt frisk!?

Besöket hos storken gick bra. Fick lämna lite mer blod idag =) Ska erkänna att det ömmade lite i armvecket. Hade lite lågt järnvärde. Så nu blir det nolltollerans med att glömma Mitt val.
Annars lät hjärtljuden bra och magen mäter 24 cm. Lite roligt var att jag tycker jag känner mig större nu än när jag väntade Melvin. Men jag ligger faktiskt en vecka efter, så där ser man hur fel man kan ha =)

Nu blir det en liten nap för mig och Melle. Vi båda behöver det!

KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback