Ännu mer murgröna

Är tyvärr Fru Trist just nu. Hittade inga skojiga blommor på Blomsterlandet. Struntade att åka till stan idag, inte i det här vädret som har varit. Nej, håller mig hellre under tak.
Blev i allafall murgröna till köket också. Fast dom jag köpte idag var uppbundna på två bågar. Blev att piffa till dom med lite "tillbehör". Tack snälla mamma för tipsen och råden, det blev riktigt snyggt!

 
Lite uppimpade blev dom.

Blev att slå till med lila träpinnar som jag böjde i bågar och sedan en krona i varje växt. Lite vågat att välja lila, ingen färg det finns så mycket av här hemma. Men jag är riktigt nöjd med resultatet. 
Imorgon ska jag leta reda på några ljuslyktor som kan piffa till fönstren ännu mer.

Vad tycker ni?? Kom gärna med er svidande kritik eller höjande hyllningar ;-)

Sitter nu och kollar på Landet brunsås på Svt2. Vilket roligt program om matkultur med min favvis Henrik Schyffert. Det måste ni se!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback